Acte inregistrare deces

INREGISTRAREA DECESULUI - DOCUMENTE NECESARE

Certificatul de deces se elibereaza pe baza certificatului medical constatator intocmit la incetarea din viata a unei persoane. Certificatul de deces se poate elibera la cerere de catre orice membru al familiei sau orice alta persoana ce aduce acte doveditoare.

Pentru a va ajuta sa finalizati procedurile legale necesare in cazul unui deces, va punem la dispozitie servicii funerare complete ce includ si obtinerea actelor necesare declararii decesului, procesului de inmormantare sau incinerare, precum: certificatul de deces, adeverinta de inhumare, adeverinta sanepid, adeverinta de transport a decedatului (daca este cazul intre orase), legatura cu procuratura in cazul in care inregistrarea decesului se face in mai mult de 72 de ore.

Documente necesare obtinerii Certificatului de Deces:

  • documentul de identitate al decedatului (original si copie)
  • certificat de nastere al decedatului (original si copie)
  • certificat medical constatator al decesului (original si copie)
  • documentul de identitate al apartinatorului (original si copie)
  • certificatul de nastere al apartinatorului (original si copie) sau un alt act care sa ateste gradul de rudenie, certificat de mostenitor etc

Va putem indruma sau insoti la primarie pentru facilitarea obtinerii certificatului de deces.

Pentru mai multe informatii va stam NON STOP la dispozitie. Sunati la 0700 000 000.